سفارش تبلیغ
صبا ویژن
14noor
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 5137
کل یادداشتها ها : 13

نوشته شده در تاریخ 95/8/24 ساعت 3:56 ص توسط محمودرجائی


امّا آنچه نقطه‌ی مهم‌تر عرض من است، خطاب به جوانهایی است که در سرتاسر کشور فعّالیّتهای فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است. من میخواهم بگویم آن جوانهایی که در تهران، در شهرهای گوناگون، در استانهای مختلف، در خود مشهد، در بسیاری از شهرهای دیگر کار فرهنگی میکنند، با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان ـ کارهای بسیار خوبی هم از آنها ناشی شده است که از بعضی از آنها ما بحمدالله اطّلاع پیدا کردیم ـ کار را هرچه میتوانند به‌طور جدّی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است. علاوه‌ی بر اینها، مَراجع فرهنگی. مَراجع فرهنگی یعنی چه کسانی؟ یعنی علما، اساتید، روشنفکران انقلابی، هنرمندان متعهّد، اینها نگاه نقّادانه خودشان را نسبت به اوضاع فرهنگی کشور همچنان داشته باشند و تذکّر بدهند. البتّه من در مورد تذکّرات، معتقدم باید با منطق محکم و با بیان روشن، نقطه نظرات صحیح را ارائه بدهند. با تهمت‌زنی و جنجال‌آفرینی، بنده موافق نیستم؛ با تکفیر کردن و متهم کردن این و آن، بنده موافق نیستم. اعتقاد من این است که مجموعه‌ی انقلابی کشور ـ که بحمدالله تعداد بی‌شماری از آنها در بین جوانهای ما، در بین صاحب‌نظران ما، اساتید ما، بزرگان ما، تحصیل‌کرده‌های ما حضور دارند ـ میتوانند با منطقِ محکم وارد میدان بشوند، نقّادی کنند. نقاط ضعف را و نقاط منفی را به رخ ما مسئولین بکشانند. گاهی میشود که مسئول، متوجّه نیست چه دارد میگذرد در متن جامعه، امّا آن جوان در متن جامعه است، او میفهمد؛ آن عزم ملّی و مدیریّت جهادی که عرض کردیم در زمینه‌ی فرهنگ، این است.



  



نوشته شده در تاریخ 95/8/24 ساعت 3:41 ص توسط محمودرجائی


طرح تربیتی-معرفتی-بصیرتی (نوجوان دینی)چهارمین هفته برگزاری حلقات خودراپشت سرگذاشت.

طرحی که به سبب داشتن جذابیت های فرهنگی،مذهبی توانسته است بخش زیادی ازدانش آموزان مستعدمدارس موفق شهریاسوج رابه خودجذب کند.این طرح درابتدای کارباپشتیبانی طلاب نخبه حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) یاسوج وحمایت معاونت تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت  شهرستان بویراحمد حضرت حجه الاسلام والمسلمین سیدروح الله رضوی جو آغازشد،که اولین ماه برگزاری خودراپشت سر می گذارد.

نوجوان-دینی-طرح-رجائی

آغاز طرح:

طرح نوجوان دینی بدین شکل آغاز شد که ابتدا آقای محمودرجایی مهرطلبه پایه ششم حوزه علمیه یاسوج مسئول ومجری طرح ،ازمدارس موفق شهر یاسوج دیدن بعمل آورده وباهمکاری مدیران ومعاونین پرورشی مدارس دانش آموزان رامورد ارزیابی قرار داده اند وبیش از160 دانش آموزمستعدرا ازمدارس (ابتدایی خوارزمی وشهیدعزیزپور)ودبیرستان های دوره اول(شهیدباهنر،شهیدمفتح،پیروزی وعارف) برگزیده و واردحلقات این طرح فرهنگی کرده اندکه درقالب 14حلقه فرهنگی درحال فعالیت می باشند.در این حلقات مباحثی همچون مباحث عقیدتی،اخلاقی،تاریخی(تاریخ اسلام )مسائل روز موردنیازمتربیان،زندگی نامه شهدابازبان طلاب برای دانش آموزان ارائه ومطرح می گردد.از محوری ترین برنامه های این طرح میتوان به :

1- برگزاری حلقات معرفتی.

2- اردوهای کوهنوردی.

3- شنا

4- فوتبال

5- فوتسال

6- مسابقات متنوع

7- میثاق باشهدا

وبرنامه های ابتکاری طلاب برای متربیان اشاره کرد.این حلقات روزهای جمعه هرهفته در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارمیگردد.در این حلقات بعدازاجرای حلقات ،برگزاری مسابقات جذاب برای متربیان است که هرهفته به5نفرازبرندگان مسابقات جوایزی اهدا می گردد.

در آخرین هفته برگزاری این طرح درحسینیه عاشقان ثارالله بعدازبرگزاری حلقات به مدت 45دقیقه وارائه کنفرانس ازجانب متربیان وپزیرایی ازآنها آقای حسنی (معاونت تعلیم وآموزش بسیج دانش آموزی استان)به سخنرانی پرداخته اندکه ضمن تقدیرو تشکرویژه ازطلاب فعال درطرح ،نصایحی نیز به متربیان ایراد داشتند.

گزارش تصویری:



  



نوشته شده در تاریخ 95/8/24 ساعت 3:37 ص توسط محمودرجائی


ز جمعه(15/12/1393)طرح فرهنگی نوجوان دینی در حسینیه بزرگ شهریاسوج (عاشقان ثار الله)با حضور 130 نفر از دانش اموزان مستعد مدارس شهرستان یاسوج و16 نفر از طلاب نخبه حوزه علمیه برگزار گردید.این هفته نیز مسابقات جذابی برگزار شد وبه پنج نفر از دانش اموزان جوایزی اهدا شد.

نوجوان دینی چهارده خورشید (15)

اسامی برندگان مسابقات:

1- احمد رضا کاظمی(حلقه:آقای احمد علی زاده)

2- محمد مهدی صالحی (حلقه:آقای یوسف خشنود)

3- محمد امین رحیمی (حلقه:آقای یوسف خشنود)

4- پیمان عباسی (حلقه:آقای محمود رجایی مهر)

5- بهزاد محمد پور (حلقه:آقای صداقتی)

برنامه هفته آینده طرح تربیتی ، بصیرتی ، معرفتی نوجوان دینی:

برگزاری اردوی نفریحی منطقه کاکان.

گزارش تصویری برگزاری طرح هفته پنجم:



  



نوشته شده در تاریخ 95/8/22 ساعت 2:41 ع توسط محمودرجائی


  • ا


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ